چشم انتظار

              

بردی از یادم ، دادی بر بادم ، با یادت شادم

دل به تو دادم ، در دام افتادم ، از غم آزادم

دل به تو دادم فتادم به غم

ای گل بر اشک خونینم مخند

سوزم از سوز نگاهت هنوز

چشم من باشد به راهت هنوز


چه شد آن همه پیمان

که از آن لب خندان ،

که شنیدم و هرگز

خبری نشد از آن


کی آیی به برم ، ای شمع سحرم

در بزمم نفسی، بنشین تاج سرم

خواه از جان گذرم


تا به سرم ده ، جان به تنم ده ، چون به سرآمد عمر بی ثمرم

نشسته بر دل غبار غم

زآنکه من در دیار غم

گشته ام بر غمگسار غم


امید عهد وفا تویی

آفت جان ما تویی

رفته راه خطا تویی


بردی از یادم ، دادی بر بادم ، با یادت شادم

دل به تو دادم ، در دام افتادم ، از غم آزادم

دل به تو دادم ، فتادم به غم

ای گل بر اشک خونینم مخند

سوزم از سوز نگاهت هنوز

چشم من باشد به راهت هنوز






 چودیدی بی قرارم گذشتی از کنارم

به یادت ژاله می زد ز چشم انتظارم

دریغا که تنها چو مرغی در کویرم

چه می شد که روزی به سویت پر بگیرم

به عشق دلنوازت نیازم به سوز اون نسازم چه سازم

به باغ نو بهاران شکوفه های باران گل ز چمن بر آید

ترنم ترانه سرود عاشقانه غم ز دلم زداید

چون سحرگه شود فروغی بتابد به خانه من

در حریم صفا غم دگر نگیرد بهانه من

تو چه گویی که چشم انتظارت مرا خواند

تو کجا می روی برق نگاهت مرا خواند

به باغ نو بهاران شکوفه های باران گل ز چمن برآید

ترنم ترانه سرود عاشقانه غم ز دلم زداید

چو دیدی بی قرارم گذشتی از کنارم

به یادت ژاله می زد ز چشم انتظارم

دریغا که تنها چو مرغی در کویرم

چه می شد که روزی به سویت پر بگیرم

نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.ydt.persianblog.com/

سلام...وبلاگ قشنگی داری...از اینکه بدیدنم اومدی ممنونم.
.................................................................
از انتظار غصه ام میگیره.........خیلی روزها انتظار را تجربه کردم..............خیلی روزها از این کلمه هزاران بار در یادم جریمه نوشتم........خیلی روزها هم پاش لحظه به لحظه دویدم........خیلی روزهابه پاش اشک ریختم....خیلی روزها...اما ....روزگار یادم داد که باید همیشه منتظر بمونم....از انتظار غصه ام میگیره...

دنیا ممنون همینو می تونم بگم

بهنوش پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.noghreh-haye-mahtab.persianblog.com

سلام/واقعا شعرای قشنگی مینویسی/موفق باشی

یوکابد پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:23 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

آخی چه قشنگ بود
اما هیچ کی منو دوست نداره چه فایده ؟؟؟؟؟؟؟؟/ ):

یوکابد پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:26 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام
خوبی منو ببخش که اونجوری نوشتم دلم گرفته بود

علی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ب.ظ http://BESAFA.BLOGSKY.COM

سلام با شعرات حال کردم
امیدوارم دلت مثل شعرات غمگین نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد