Love

هرگز کسی را دوست نداشته باش مگر اینکه او هم دوستت بدارد
ـ اگر کسی را دوست داری هر طور شده به او بگو
دوستت دارم
- هیچ وقت خجالت نکش چون از تو پیشی خواهند گرفت
- اگر واقعا فرزندانتان را دوست دارید با زبان این را به آنان بگویید
- از گفتن ((دوستت دارم))نهراس
ـ کسی که نمیداند دوستش داری ..دوستت نخواهد داشت(به جز والدین!!)
- هیچگاه فرصت ابراز علاقه به دیگری را از دست نده
و
....
در ضمن:
((برای کسی بمیر که حداقل برات تب کنه))
...
Love
این حرفها رو جدی بگیرید
.::موفق باشید::.



دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی
لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی


Moon


داستانی خواهم نوشت .

داستان عشقی که از بوسیدن شرم داشت و معنای جدایی را مرگ می دانست

داستان عشقی که پروانه بود و در آتش شمع معشوقش می سوخت

و احساس می کرد زنده است چون حرارت شمع را می فهمد .

داستان عشقی که من بودم !

و او که باید می ماند و رفت ...

او که معنای دیگری فهمید از جدایی

او که تو بودی ...

تو ...

داستانی خواهم نوشت از ما که امروز من و توایم